27 June 2010

Brčkali smo se

Kupalisste-2
Volim da se zagledam u stare fotografije. Na neki način čovek je tada u potrazi za pričom koja će se razviti u njegovoj glavi. Pokušavam da u mislima dokučim i doživim sliku. Svestan sam da je to u suštini subjektivan doživljaj i često nema veze sa stvarnošću. Priča može biti tragična, duhovita ili sasvim obična. Novinar će je verovatno iskoristiti po potrebi ili zadatku, pisac se prepustiti svojoj bogatoj mašti. Svako pravi svoju. Dok vi smišljate vašu, moja je gotova.

Njima je neko davno leto izgleda baš bilo lepo. U trenucima dokolice, delimično namešteni za fotografisanje, izgledaju mi smešno u neobičnim kupaćim sa rol kragnom. Inspirisan trenutkom ja se zaletim i pljusnem u vodu pred svima. Neskrivam želju da ih po malo isprskam. Posle se svi zajedno smejemo. Nisu ljuti niti im to smeta, znaju da je leto za te stvari. Može posle hladna boza za sve. Ja častim.

1 comment:

  1. Bas je dobra fotka! :)
    Pokrece me i budi razna secanja, asocijacije i mastanja.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...