09 December 2006

Sketches of Spain


Uživao sam preslušavajući ovaj album. "Sketches of Spain"- od već legendarnog Mileta, poznatijeg kao Miles Davis.
Čuo sam već negde i od nekog ( zvuči vrlo pouzdano, zar ne?)

"Ono što je u slikarstvu Picasso to je Davis u jazz-u".

Možda je ovo blizu istine ali...
Kao prvo, Picasso nije svirao jazz, dok je Miles slikao.
Dobro, ne baš kao Picasso.

A kao drugo, ... ma nije ni važno.
A ni treće ... majstor je majstor.

U svakom slučaju, bilo je zanimlljivo pogledati Majlsove radove.
Za slike ne znam, ali album naravno, preporučujem.



Update:
Tja, proverio sam link i vidim da je stranica sada zaštićena. Nadam se, privremeno.
Možda je zbog aukcije koja se vodi oko nekoliko njegovih slika.
Za utehu postavljam ih na ovaj blog.



2 comments:

  1. Anonymous09:57

    Slikali ne slikali, majstori su majstori!!!

    I jazz je jazz :)
    Da,sjajan album.
    Videla sam ove radove mnogo pre, ali verujem da ostali nisu imali pojma da je Miles delio moju pasiju,ko što ja uživam u njemu :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous20:36

    Bilo je i biće trubača, ali ovaj je bio genije. Sketches of Spain je jedan od prvih njegovih albuma koji sam čuo, pa sam morao da čujem i ostale.

    Ovaj rad u sredini mi je interesantan, ali nebitno, to samo govori da nije bio samo jazz trubač, muzičar nego umetnik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...