23 October 2006

Kolekcija utisaka

Verujem, u životu mnogih postoji mnoštvo detalja u njihovom okruženju, koji su pravi biseri vizuelnog doživljaja. Pre svega mislim na sasvim obične stvari. Dakle nisam izuzetak.

Srećom, uz mene je često digitalni foto aparat, kada mi se pruži prilika da neki tren zabeležim, ne oklevam. Mada ne dosežu vrh fotografskog umeća, umetničkog izraza, nadam se da mogu u dovoljnoj meri oslikati lepotu svakodnevice u kojoj se krećem.

Volim šetnju, pa povremeno zalazim i zagledam:
ulice, spomenike, ljude, njive, reku, oblake...





Sažeto, može se pogledati u kolekciji Sequency

8 comments:

  1. Anonymous13:11

    uzhivala sam...i vishe od toga.)

    ReplyDelete
  2. Cigle su fenomenalne.
    Imam jednu slicnu sliku pruge,ali po mojoj rastu bulke.

    ReplyDelete
  3. Anonymous01:50

    Sjajne slike. Lepo prikazano (i doživljeno).

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:59

    super slike!!
    Pozdrav iz HNovog
    Natasa

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:08

    Divno je ovo. Videla i pregledala odavno dragi kolega...ali fotke su sjajne!!! Samo da ti kažem :))

    ReplyDelete
  6. Čitam komentare, naravno, drago mi je da vam se dopada. Samo, "nije dobro da sebe shvatim ozbiljno"...
    he-he, reči mog profesora sa večernjeg akta. Kud mi sad pade na pamet. Lađušić Marko, sjajan lik...

    ReplyDelete
  7. Anonymous19:45

    nekadasnji vlasnik cuba :)
    de, znamo svi prof vajarstva :)))

    ReplyDelete
  8. Anonymous23:17

    ponekad je dovoljno samo gledati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...